InPost wprowadza program lojalnościowy. Działać ma podobnie jak w Żabce

Na stronie internetowej InPostu pojawiła się informacja, że firma wprowadza program lojalnościowy. Podobnie, jak np. w Żabce czy w wielu sieciach stacji paliw, użytkownicy będą zbierali punkty w aplikacji, by móc następnie wymienić je na nagrody. Zalicza się do nich darmowa przesyłka.

Użytkownicy będą zbierali InCoiny w aplikacji InPostu
Użytkownicy będą zbierali InCoiny w aplikacji InPostu
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

18.09.2024 | aktual.: 18.09.2024 22:14

Program lojalnościowy InPostu ruszy jeszcze w tym miesiącu - 24 września. Zasady są opisane w regulaminie na stronie internetowej firmy. Czytamy w nim, że użytkownicy aplikacji mobilnej firmy będą za np. nadawanie i odbieranie paczek odbierać tzw. InCoiny, które będzie można wymienić na nagrody. Ale nie tylko za to.

"Co ciekawe, w aplikacji mają być dostępne zadania okresowe - czyli takie, które będą dostępne tylko przez określony czas, ale także zadania stałe. Za zadania stałe i okresowe InPost będzie przyznawał określoną liczbę punktów, chociaż po drodze pojawią się pewne limity. Będzie wyglądać to w taki sposób, że jedno zadanie będzie można wykonać tylko określoną liczbę razy. Kolejne próby będą możliwe, ale bez nagrody w postaci InCoinów. Co więcej, w regulaminie jest też mowa o zadaniach dodatkowych" - wyjaśnia serwis spiderweb.pl.

Nie ma znaczenia, czy odbędzie się to przy pomocy Paczkomatu, czy też Punktu Obsługi Klienta - punkty naliczać się będą tak samo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Co można zyskać?

Spiderweb.pl zauważa ponadto, że InCoiny mają działać na podobnej zasadzie do żappsów zbieranych w aplikacji Żabki.

"Punkty będą przypisane do naszego numeru telefonu służącego do logowania się do aplikacji i mają być naliczane automatycznie po wykonaniu każdego zadania. Dla punktów jest określony czas ważności wynoszący 2 lata od momentu zdobycia" - czytamy w serwisie.

Z regulaminu programu dowiadujemy się, że nagrodami będą np. darmowe i tańsze przesyłki. Firma Rafała Brzoski planuje także wprowadzić m.in. vouchery w sklepach partnerskich albo bilety na wydarzenia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (4)
Zobacz także