Trwa ładowanie...

Zmiana dla milionów klientów Biedronki. Nowa wersja już w poniedziałek

Od 29 stycznie klienci Biedronki będą mogli korzystać wyłącznie z nowej wersji aplikacji dla klientów. Codziennie, jak podaje detaliczny gigant, korzysta z niej 2 mln klientów sieci dyskontów. Oto co zmieni się wraz z nową wersją.

Biedronka zmienia swoją aplikację Biedronka zmienia swoją aplikację Źródło: East News, fot: Artur Widak
d3l07lu
d3l07lu

Sieć sklepów Biedronka wprowadza nową wersję swojej aplikacji mobilnej, z której korzysta już 10,5 mln użytkowników. Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna wyłącznie do poniedziałku 29 stycznia, po czym zostanie zastąpiona przez nową.

Nowa wersja i łatwiejsze zakupy dzięki apce

Jak informuje sieć, nowa wersja aplikacji mobilnej ma na celu ułatwienie zakupów w sklepach sieci Biedronka, poprzez wprowadzenie nowych funkcjonalności, takich jak lista zakupów, która sugeruje popularne produkty. Dzięki temu klienci będą mogli skrócić czas spędzany na poszukiwaniu produktów podczas codziennych wizyt w sklepach. Co więcej, dzięki promocjom dostępnym w aplikacji, klienci Biedronki oszczędzają średnio ponad 8 milionów złotych tygodniowo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czekają nas głodowe emerytury. To problem ekonomiczny, nie demograficzny - Biznes Klasa #14

Użytkownicy będą mogli pobrać nową wersję z App Store, Google Play lub AppGallery (sklep z aplikacjami Huawei), w zależności od systemu operacyjnego ich telefonu. Nowa wersja aplikacji zawiera ulubione funkcje użytkowników, takie jak Shakeomat, oferty Tylko dla Ciebie, Wybrane dla Ciebie z gazetki, skaner cen, historię transakcji i listę sklepów w okolicy, gdzie aktualnie się znajdują. Pojawią się również nowe rozwiązania, które mają na celu jeszcze większe usprawnienie procesu zakupów. Ponadto nowa wersja aplikacji ładuje się szybciej niż poprzednia, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia komfortu użytkowania.

Dzięki funkcji Lista zakupów zniknie konieczność zapisywania niezbędnych produktów na kartce, czy też korzystania z innych narzędzi. Teraz klienci mogą sporządzić listę bezpośrednio w aplikacji Biedronka. Inną ważną nowością jest zastosowanie trybu ciemnego, który zwiększy komfort korzystania z aplikacji, jeśli dany użytkownik preferuje właśnie takie ustawienie ekranu. Nowa wersja aplikacji jest też dostępna dla wszystkich urządzeń Huawei – nie tylko tych z wbudowanym systemem Android – mówi cytowana w komunikacie menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka Ewa Piechota.

Jak informuje sieć Biedronka, codziennie z aplikacji korzysta ponad 2 mln klientów, a liczba ofert promocyjnych publikowanych w aplikacji każdego tygodnia przekracza 400.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3l07lu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3l07lu