Rewolucyjne etykiety w Biedronce. Pierwszy taki sklep sieci

Biedronka świętuje otwarcie 3500 sklepu w Polsce, który stanął w Skórzewie pod Poznaniem. To pierwszy sklep sieci, który został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe.

Elektroniczne etykiety cenowe w Biedronce pod Poznaniem
Elektroniczne etykiety cenowe w Biedronce pod Poznaniem
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
oprac. NBU

24.11.2023 | aktual.: 25.11.2023 06:42

W swoim najnowszym sklepie sieć Biedronka wprowadziła nowe rozwiązanie w zakresie oznaczania cen produktów. Pojawiły się elektroniczne etykiety cenowe - informuje portal dlahandlu.pl.

System pozwala na automatyczną aktualizację cen na sklepowych półkach, powiązując produkty z centralnym systemem SAP Biedronki. E-oznaczenia, przypominające tradycyjne, papierowe etykiety, mają być łatwe do odczytania przez klientów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Celem wprowadzenia tego rozwiązania jest zapewnienie klientom pewności co do poprawności podawanych cen - tłumaczy Biedronka w swoim komunikacie. Sieć podkreśla, że elektroniczne oznaczanie cen ma również przyczynić się do redukcji zużycia papieru, co jest zgodne z ich strategią zrównoważonego rozwoju.

Dzięki tej rewolucyjnej zmianie klienci będą mieli zawsze pewność, że podana cena za konkretny artykuł, po który sięgają jest prawidłowa - informuje sieć.

Serwis przypomina, że sieć Biedronka była wcześniej karana przez UOKIK "za uwidacznianie cen, które naruszało zbiorowe interesy konsumentów".

Najpierw Lidl, teraz Biedronka

Wyświetlacze są bezpośrednio połączone z systemem zarządzania towarami, dlatego wszystkie zmiany cen oraz informacji o produkcie są automatycznie przenoszone na e-cenówki, niemal w czasie rzeczywistym - informuje Lidl.

Sieć tłumaczyła, że dzięki zastosowaniu systemu elektronicznych oznaczeń cenowych mogą zaoszczędzić ponad 133 tony papieru rocznie.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)