Trwa ładowanie...

Nowy gang w Biedronce. Dyskont rusza z akcją 28 sierpnia

Sieć sklepów Biedronka ogłasza: nadchodzi Nowy Gang. Start akcji zapowiedziany jest na 28 sierpnia. Z reklamy, którą można zobaczyć na You Tubie, wynika, że dyskont wraca do promocji z maskotkami, która okazała się prawdziwym hitem.

Biedronka rozpoczyna kolejną akcję promocyjną Biedronka rozpoczyna kolejną akcję promocyjną Źródło: East News, Facebook, fot: Biedronka, SZYMON STARNAWSKI /POLSKA PRESS
d3yqdm1
d3yqdm1

W czerwcu portal wiadomoscihandlowe.pl informował, że spółka Jeronimo Martins Polska, która jest operatorem sklepów Biedronka, zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym trzy nowe znaki towarowe. Są to trzy zestawy maskotek - "Gang Mocniaków", "Gang Cudaków" oraz "Gang Spryciaków".

Najwcześniej z nich został zarejestrowany "Gang Mocniaków", więc można przypuszczać, że to właśnie on zadebiutuje w najbliższej akcji.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Chiński sprzęt groźny jak nigdy. Ekspert: ja nie kupuję

Nadchodzi nowy gang pluszaków w Biedronce

W środę Biedronka opublikowała nową reklamę. Wynika z niej, że 28 sierpnia ruszy kolejna edycja akcji związana ze zbieraniem naklejek w zamian za pluszaki. W promocyjnym filmiku słyszymy o "odkrywaniu nowych mocy", co może sugerować pojawienie się "Gangu Mocniaków".

d3yqdm1

Od 2018 r., kiedy to Biedronka wypuściła "Gang Świeżaków", co roku w sklepach sieci pojawiają się nowe serie pluszaków dla dzieci, powiązane z akcją lojalnościową.

Wspomniany "Gang Świeżaków" miał na celu edukację konsumentów w zakresie zdrowego żywienia. Same maskotki natomiast były w kształtach owoców i warzyw. Cała kampania cieszyła się olbrzymią popularnością. Do tego stopnia, że w sieci kwitł handel popularnymi pluszakami. Klienci zgłaszali problemy z brakiem pluszaków, a sieć przedłużała akcje.

Na bazie koncepcji Świeżaków powstały podobne akcje, jak np. "Gang Słodziaków" i "Gang Słodziaków i Magiczny Portal" w 2019, "Gang Fajniaków" w 2020, "Gang Swojaków" w 2021 i "Gang Bystrzaków" w 2022.

Biedronka celuje w koniec sezonu urlopowego

Koniec wakacji to bardzo dobry okres dla handlu. Polacy powracają z urlopów, dzieci do szkół i sprzedaż rośnie. To czas szykowania wyprawek szkolnych i uzupełniania lodówek oraz zapasów w spiżarniach po okresie intensywnych wyjazdów wakacyjnych. Biedronka nie mogła zatem wygrać lepiej terminu nowej akcji promocyjnej.

Akcje lojalnościowe są nieodłącznym punktem oferty Biedronki. W ramach dotychczasowych kampanii rozdano ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3yqdm1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3yqdm1