Trwa ładowanie...
d3mgjyx

Od soboty znowu zjesz w Warsie. Pendolino przywraca gastronomię

"Od soboty 27 czerwca usługa gastronomiczna wraca do wszystkich pociągów kategorii Express InterCity Premium" - informuje PKP Intercity. Chodzi o pociągi Pendolino, w których będzie już można zjeść śniadanie lub obiad.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Pendolino przywraca wagony restauracyjne w swoich pociągach
Pendolino przywraca wagony restauracyjne w swoich pociągach (Materiały prasowe)
d3mgjyx

Wars wraca do Pendolino. Pozycje dostępne w menu będzie można zjeść w strefie gastronomicznej lub zamówić je do zajmowanego miejsca – u obsługi lub za pomocą aplikacji mWARS - czytamy w komunikacie PKP Intercity.

To jednak nie znaczy, że wszystko wróci do normy. Wciąż będą obowiązywać obostrzenia związane z epidemią koronawirusa.

"W strefie gastronomicznej zostają wprowadzone specjalne zasady sanitarne. Dostępnych będzie 50 proc. miejsc, a pasażerów będzie obowiązywać, podobnie jak w całym pociągu, obowiązek zasłaniania ust i nosa. Maseczkę będzie można zdjąć po zajęciu miejsca przy zdezynfekowanym stoliku" - informuje spółka.

d3mgjyx

Obejrzyj: Był nauczycielem, dzięki jednej rozmowie został miliarderem

Konieczna będzie również dezynfekcja rąk przed wejściem do wagonu restauracyjnego.

Pendolino idzie na pierwszy ogień, ale PKP Intercity już myśli o powrocie gastronomii również w innych pociągach. Usługa będzie także stopniowo przywracana w pozostałych kategoriach pociągów: Express InterCity (EIC i EC), InterCity (IC) i Twoich Liniach Kolejowych (TLK).

d3mgjyx

Czytaj: Centra handlowe otwarte, ale nie do końca. W tle wielka wojna wynajmujących i najemców

Od początku maja PKP Intercity sukcesywnie wznawia kursowanie kolejnych pociągów. Obecnie do dyspozycji pasażerów jest już ponad 400 połączeń PKP Intercity.

To odpowiedź przewoźnika na dynamicznie zwiększające się zapotrzebowanie na podróże koleją. "Pokazał to ostatni długi weekend, kiedy to od środy 10 czerwca do niedzieli 14 czerwca PKP Intercity przewiozło 308 tysięcy pasażerów" - informuje spółka.

To oznacza, że w ciągu tych pięciu dni z usług przewoźnika skorzystało o 53 tysiące pasażerów więcej niż w ciągu 14 dni po wznowieniu połączeń.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3mgjyx

Podziel się opinią

Share

d3mgjyx

d3mgjyx