Trwa ładowanie...

Oreo królują na polskim rynku

Sprzedaż ciastek Oreo przeszła najśmielsze oczekiwania producenta. Kraft Foods spodziewał się sukcesu, ale nie przypuszczał, że czekoladowe markizy będą się cieszyły aż taką popularnością - donosi portalspozywczy.pl.

Oreo królują na polskim rynkuŹródło: zdjęcie producenta
db3zigq
db3zigq

Ile dokładnie wynosi sprzedaży herbatników, producent nie podaje. Z informacji udzielonych przez przedstawicieli Kraft Foods wynika jedynie, że jest ona o wiele wyższa od zakładanej. Roczna sprzedaż Oreo na świecie przekracza 1,5 mld dolarów.

- O tym, że wprowadzenie Oreo było dobrą decyzją może świadczyć fakt, że od momentu wejścia na polski rynek, zaczęło ono skutecznie rywalizować o klienta nie tylko w kategorii markiz, ale także zdobywać dotychczasowych konsumentów tabliczek czekoladowych, pralin i batonów - komentuje Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Kraft Foods Polska.

Kraft Foods Polska wprowadził markę Oreo do Polski w styczniu 2011 r. - Oreo od wielu lat są nr 1 na świecie, dlatego chcielibyśmy, aby były równie popularne w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Kraft Foods Polska.

Firma Kraft Foods Polska zainwestowała w reklamę TV, outdoor, działania na portalu społecznościowym Facebook, organizację degustacji i działań promocyjnych w sklepach, organizację promocji na stacjach benzynowych. Nawiązała również współpracę z McDonaldem.

Kraft Foods Polska jest liderem na rynku ciastek i herbatników w Polsce. Oprócz Oreo sprzedaje też LU GO!, LU Petitki, Lubisie, San, krakersy TUC.

db3zigq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
db3zigq