Pasażer poskarżył się na wejście na pokład. Ryanair: zabierz własny samolot
Jeden z pasażerów Ryanaira poskarżył się na schody prowadzące do samolotu i ironizował, że następnym razem weźmie własne. Firma zripostowała. "Zabierz też własny samolot" - odpisał Ryanair w serwisie X. Odpowiedź wywołała lawinę komentarzy w mediach społecznościowych - poinformował "New York Post".
13.10.2023 | aktual.: 13.10.2023 20:31
Pasażer linii lotniczych Ryanair opublikował w serwisie X, znanym do niedawna jako Twitter, zdjęcie, na którym widać, jak współpasażerowie wchodzą na pokład samolotu po schodach. Pod zdjęciem mężczyzna napisał: "następnym razem zabiorę ze sobą własne schody". Uwaga prawdopodobnie odnosiła się do wąskiej konstrukcji schodów.
Po kilku godzinach od opublikowania zdjęcia irlandzka linia lotnicza odpowiedziała na wpis pasażera. "Następnym razem zabierz też swój własny samolot" - napisał Ryanair. Odpowiedź przewoźnika szybko zdobyła ogromną popularność. W piątek wieczorem miała już 33 mln wyświetleń, ponad sześć tysięcy komentarzy i 261 tys. polubień.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Część użytkowników serwisu uznała ripostę za "brutalną", ale inni ją pochwalili. "Tani lot to także tania obsługa klienta!" - napisała jedna kobieta. "Uwielbiam bezczelność. Dostajesz to, za co zapłaciłeś" - dodał inny użytkownik. Są też tacy, którzy zwracają uwagę, że pasażer też mógł żartować.
Niezadowolony pasażer
Reakcja Ryanaira spotkała się również z krytyką. Niektórzy użytkownicy uznali ją za cios "poniżej pasa", ponieważ klient mógł tylko żartować.
Ryanair to irlandzka linia lotnicza i jeden z największych tanich przewoźników lotniczych. Sieć obsługuje 34 kraje w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ryanair na rynku polskim jest obecny od 2005 r. Jego największymi konkurentami są Easy Jet i Wizz Air.