Trwa ładowanie...
d4fm1d2
30-09-2014 13:32

PKO BP ruszy z nowym serwisem transakcyjnych iPKO w listopadzie

Warszawa, 30.09.2014 (ISBnews) - PKO Bank Polski z początkiem listopada wystartuje z nowym serwisem transakcyjnym iPKO. Na początku bank zaproponuje podstawowe funkcjonalności, a w kolejnych miesiącach kolejne - m.in. inwestycje, ubezpieczenia, aplikację do płątności mobilnych IKO, czy PKO Junior, poinformował dyrektor bankowości internetowej i mobilnej w PKO BP Jakub Grzechnik.

d4fm1d2
d4fm1d2

"Chcemy uruchomić 7 października pilotaż dla wybranych, aktywnych klientów i liderów opinii, zebrać pierwsze opinie i poprawić ewentualne niedociągnięcia. Planujemy, że ten serwis będzie udostępnimy szeroko w listopadzie i będzie umożliwiał dostęp do obsługi kluczowych produktów i funkcji - transakcji, rachunków, lokat , kart, czy kredytów" - powiedział Grzechnik podczas konferencji prasowej.

Dodał, że obecny serwis bankowości internetowej funkcjonuje w banku od 2004 roku, a w tym czasie zarówno oczekiwania klientów, technologia, jak i identyfikacja wizerunku banku zmieniły się.

"Nowa odsłona serwisu nie jest związana z nowym systemem informatycznym, zrobiliśmy to na dotychczasowym. Z naszych badan wynika, że ponad 3/4 klientów loguje się do systemu, aby dokonać trzech czynności: sprawdzić stan środków, sprawdzić ostatnie operacje na rachunku i wykonać przelewy do odbiorcy zdefiniowanego. W pierwszej odsłonie zostaną więc wdrożone najczęściej wykorzystywane zakładki. Potem będziemy stopniowo w kolejnych miesiącach dołączali kolejne funkcje" - powiedział Grzechnik.

Po uruchomieniu nowego iPKO klienci nadal będą mogli korzystać z dotychczasowego systemu transakcyjnego oraz przełączać się między nimi bez ponownego logowania.

d4fm1d2

Grzechnik podkreślił, że wszyscy klienci przejmowanego przez PKO BP Nordea Bank Polska będą od razu migrowani na nowy system. Dodał, że bank nie wyznaczył konkretnego terminu migracji klientów na nowy serwis.

PKO BP podał, że liczba klientów banku mających dostęp do bankowości internetowej sięga prawie 7 mln osób, z czego prawie 3 mln stanowią osoby, które przynajmniej raz w miesiącu logują się do serwisu.

Z kolei według danych Nordea Bank Polska po I kw. 2014 roku liczba klientów posiadających dostęp do bankowości internetowej sięgnęła 337 tys., w tym 121 tys. osób loguje się co najmniej raz w miesiącu do serwisu.

(ISBnews)

d4fm1d2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4fm1d2