1. Biedronka
Już po raz kolejny na szczycie zestawienia znalazła się Biedronka. Swoje sklepy sieć ma w ponad 1800 punktach w Polsce.
Cały czas kontynuuje prace nad poprawą swojego wizerunku. W każdym kolejnym tygodniu metamorfozie podlega kilkadziesiąt placówek. Nowy wystrój dyskontu widoczny jest już w ponad 680 sklepach (zobacz: Już ponad 680 odmienionych Biedronek).
Biedronka nie chce być już kojarzona tylko z produktami dla mniej zamożnych. Wyraźnie idzie w kierunku supermarketu. Ma temu służyć wprowadzenie na półki produktów wyższej jakości, ale wciąż dostępnych w niskiej cenie. Kolejnym krokiem jest pomysł, by w dużych miastach Biedronka zaczęła się pojawiać w centrach handlowych (zobacz: Biedronkę spotkamy w centrach handlowych).
Ponownie tylko tej sieci udało się pokonać magiczną barierę 80 pkt. W porównaniu z poprzednim rankingiem notowania Biedronki wzrosły o 0,1 pkt do 80,25 pkt.