2. Tesco hipermarkety
Już niedługo będzie można powiedzieć o Tesco to samo, co o Adasiu Miałczyńskim z "Nic śmiesznego" - wiecznie drugi. To już kolejne zestawienie Kondej Marketing, w którym ta sieć zajmuje drugie miejsce.
Ta największa brytyjska sieć hipermarketów i supermarketów (ponad 2000 punktów na całym świecie) na początku zajmowała się sprzedażą żywności. W tej chwili sprzedaje już odzież, sprzęt elektroniczny, a nawet samochody.
Tym razem Tesco udało się poprawić swój wynik. W porównaniu z poprzednim zestawieniem poszedł w górę o 0,41 pkt do 79,78 pkt. Dzięki temu dystans do lidera rankingu nieco się zmniejszył.
Brytyjczycy zamierzają powalczyć o klientów z dyskontami. Ceny w sklepach tej sieci mają być takie same bądź niższe niż w Biedronce czy Lidlu (zobacz: Tesco rzuca rękawicę dyskontom).