Trwa ładowanie...
deyb7cl
23-09-2014 15:15

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek godz. 15

Przegląd wiadomości ze spółek, wtorek 23 września godz. 15

deyb7cl
deyb7cl

CDRL

CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, od 2011 r. obecny na rynku Catalyst, planuje w 2014 r. wprowadzić swoje akcje na rynek główny GPW. Środki pozyskane z emisji przeznaczy m.in. na rozwój sieci sprzedaży - poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.

"CDRL dynamicznie zwiększa sieć swoich sklepów a także wyniki finansowe. Dzięki ofercie publicznej pozyskamy środki na dalszy rozwój, ale wejście na giełdę to dla nas także naturalny etap w budowie grupy, której celem jest umocnienie pozycji regionalnego lidera na szybko rosnącym rynku odzieży dla dzieci" - powiedział cytowany w komunikacie Marek Dworczak, prezes spółki.

Na koniec 2013 r. spółka miała 342 sklepów wobec 294 rok wcześniej oraz 234 w 2011 roku. Spółka od 2010 r. oferuje swoje produkty również w sklepie internetowym.

deyb7cl

Obecnie głównymi akcjonariuszami spółki są Marek Dworczak oraz Tomasz Przybyła, którzy pełnią odpowiednio funkcje prezesa oraz wiceprezesa zarządu.

W I połowie 2014 r. Grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 roku.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Oferta obejmuje więc szeroki wachlarz wyrobów dla dzieci - od bielizny, poprzez odzież i obuwie oraz zabawki.

ZM MYSŁAW

deyb7cl

ZM Mysław, notowany na rynku NewConnect producent wyrobów mięsnych, planuje przejście na rynek główny GPW i we wrześniu złoży w KNF prospekt emisyjny. Zakładane wpływy z emisji wynieść mogą do 18 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.

ZM Mysław zdecydował o podwyższeniu kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego przez emisję do 5.200.000 akcji serii F z wyłączeniem prawa poboru. Maksymalna cena emisyjna akcji została ustalona na poziomie 3,50 zł.

"Oferta ma być publiczna i związana z planowanym debiutem spółki na rynku głównym GPW. Środki z emisji mają pomóc Grupie w poprawie rentowności i umacnianiu pozycji rynkowej. Prospekt Mysława powinien trafić do KNF jeszcze we wrześniu" - napisano w komunikacie.

Akcje spółki od lipca notowane są na NewConnect, a we wtorek do obrotu na Catalyst trafiło 30.600 obligacji o wartości nominalnej 3,06 mln zł.

W 2013 r. przychody Mysława wyniosły 120 mln zł, a EBITDA 6 mln zł. W pierwszym półroczu 2014 r. obroty wyniosły 49,8 mln zł, a zysk netto 2,7 mln zł.

deyb7cl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
deyb7cl