PTC spodziewa się zwiększenia w ciągu roku liczby klientów o 1,6 mln

21.03. Warszawa (PAP) - Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej T-Mobile liczy, że ciągu dwunastu miesięcy zwiększy bazę swoich klientów o 1,6 mln. W powiększaniu...

21.03.2012 | aktual.: 21.03.2012 13:08

21.03. Warszawa (PAP) - Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej T-Mobile liczy, że ciągu dwunastu miesięcy zwiększy bazę swoich klientów o 1,6 mln. W powiększaniu liczby klientów ma pomóc m.in. uruchomiona wspólnie z Viacom International Media Networks nowa oferta telefonii komórkowej - MTV Mobile, gdyż PTC oczekuje, że oferta ta w ciągu roku przyciągnie 0,5 mln klientów - poinformował na konferencji prasowej prezes PTC Miroslav Rakowski.

"W ciągu dwunastu miesięcy planujemy zwiększyć liczbę klientów o 1,6 mln" - powiedział Rakowski.

PTC podaje liczbę klientów raz na kwartał. Na koniec grudnia 2011 roku PTC miała 14,161 mln klientów.

Pod koniec marca PTC wraz z Viacom International Media Networks wprowadzą do sprzedaży nową ofertę telefonii komórkowej - MTV Mobile powered by T-Mobile, skierowaną do młodych ludzi.

"Liczymy, że w ciągu dwunastu miesięcy pozyskamy do tej oferty 500 tys. klientów" - powiedział Rakowski.

MTV Mobile jest już obecne na europejskich rynkach, w tym w Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech.(PAP)

gsu/ ana/

Źródło artykułu:PAP
giełdaspółkatelekomunikacja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)