Saturn wprowadza nowy format sklepów z elektroniką
Saturn planuje zwiększyć swój udział w rynku sprzedaży elektroniki. Jednym z działań sieci jest wprowadzenie nowego formatu sklepów ze sprzętem i rozwiązaniami mobilnymi.
Pierwszy sklep pod szyldem Saturn Connect ma zostać otwarty we wrześniu w Galerii Katowickiej. Kolejne mają powstawać w najatrakcyjniejszych obiektach handlowych miast w całej Polsce. Jednocześnie w każdym ze sklepów Saturn zostaną wydzielone specjalne strefy mobilne Saturn Connect.
- Obserwując zmieniające się zachowania naszych klientów zauważyliśmy szybko poszerzającą się grupę - głównie, choć nie tylko, młodych ludzi, szczególnie zainteresowanych dynamicznie rozwijającą się kategorią, jaką stanowią urządzenia mobilne wraz z szerokim wachlarzem indywidualnie dobieranych akcesoriów - powiedział Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
Rosati podkreśla, że to właśnie stało za podjęciem decyzji o wprowadzeniu nowego formatu sklepów, Saturn Connect, dedykowanych urządzeniom mobilnym. Na powierzchni kilkuset metrów ma być prezentowana najnowocześniejsza oferta, a obsługa sklepu ma pomóc klientowi w dopasowaniu sprzętu do jego realnych potrzeb.
Wśród oferowanych produktów znajdą się m.in.: laptopy, tablety, smartfony, telewizory, sprzęt fotograficzny, konsole oraz gry, przenośny sprzęt do słuchania muzyki oraz „elektronika sportowa”, jak np. kamery akcji, pulsomierze czy krokomierze. Do tego w sklepach mają być dostępne wszelkie akcesoria do sprzedawanych produktów.
Saturn to marka sklepów obecna w Polsce od 9 lat. Obecnie posiada 18 sklepów w 12 miastach na terenie całego kraju, a w ciągu najbliższych miesięcy zostaną otworzone dwa kolejne w Krakowie oraz Poznaniu.