Sieć handlowa Sainsbury’s wprowadza nowe opakowania. Millenialsi boją się dotykać mięsa
Sainsbury’s, jedna z największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii, wprowadza specjalne opakowania dla swoich produktów. Powodem tej decyzji są osoby poniżej 35. roku życia, które boją się kontaktu z surowym mięsem.
19.04.2018 10:29
Coś, co brzmi jak dobrze wykreowana i zmyślona historia, która ma na nowo nakręcić sprzedaż, staje się faktem. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów Sainsbury’s, osoby z tzw. pokolenia millenialsów, czyli dorastające na przełomie wieków, boją się dotykać mięso przed jego przyrządzeniem – podaje brytyjski portal www.independent.co.uk.
Sieć handlowa postanowiła działać i zmieniła opakowania swoich produktów. "Nowe opakowania pozwalają na szybkie rozpakowanie mięsa i bezdotykowe położenie go na patelni" – wyjaśnia Katherine Hall z sieci Sainsbury’s.
Hall tłumaczy, że większość osób poniżej 35. roku życia nie przyrządza sobie posiłków, ale za to jada obiady w restauracjach. Z tego powodu nie mają bezpośredniego kontaktu z surowym mięsem, a ich wiedza go dotycząca ogranicza się do minimum. Millenialsi obawiają się zatrucia bakteriami, powodującego poważne problemy żołądkowe.
Zobacz także: Czerwone mięso może powodować raka jelita grubego
Hall wspomina także historię jednej z klientek, która przed przyrządzeniem piersi z kurczaka, dla bezpieczeństwa każdorazowo spryskuje ją specjalnym środkiem antybakteryjnym.
Nowe i bezdotykowe opakowania dla mięsa wejdą do sprzedaży 3 maja.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl