Trwa ładowanie...

Sieć KFC połączyła pączka i... kurczaka. Rusza testowa sprzedaż

Donuty to od wielu dekad ulubiony przysmak wielu Amerykanów. Teraz znana sieć KFC dodaje do tych pączków... swoje kurczaki. Sprzedaż testowa ruszyła na razie w kilku lokalizacjach i niewykluczone, że niebawem nowy produkt trafi do standardowego menu KFC.

Share
Sieć KFC połączyła pączka i... kurczaka. Rusza testowa sprzedaż
Źródło: KFC, fot: KFC USA
d3j3ge5

Donaty to okrągłe wyroby cukiernicze, które są wyjątkowo popularne w całych Stanach Zjednoczonych. Przypominają one polskie pączki, choć mają charakterystyczną dziurę w środku i zazwyczaj są pozbawione nadzienia.

Sieć KFC postanowiła nieco urozmaicić ten klasyczny amerykański przysmak. 16 września firma rozpoczęła testową sprzedaż donuta z... kurczakiem. Takie danie kosztuje w zależności od wersji 5,49 lub 5,99 dol. - czyli od 21 do 23 zł.

Ketchupy smakowe - hit czy profanacja?

Na razie rusza sprzedaż "testowa" w trzech miastach w USA - Norfolk i Richmond w stanie Wirginia oraz w Pittsburgh w Pensylwanii. Co ciekawe, póki co pączka z kurczakiem nie można dostać w Kentucky, czyli ojczystym stanie KFC.

Amerykańska firma mówi na razie, że testy będą "ograniczone czasowo" - nie wiadomo jednak kiedy się skończą. Jeśli jednak pójdą po myśli KFC, to mogą trafić do szerokiej sprzedaży. Nad Wisłą jest obecnie już ponad 250 lokali KFC. Na całym świecie działa tym czasem ponad 22 tys. restauracji sieci.

d3j3ge5

Podziel się opinią

Share
d3j3ge5
d3j3ge5