Spółka IPO do końca 2010 roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect
16.12. Warszawa (PAP) - IPO, spółka specjalizująca się w usługach dla biznesu, a w szczególności rynku finansowego i kapitałowego, do końca 2010 roku planuje zadebiutować na rynku...
16.12.2010 | aktual.: 16.12.2010 09:38
16.12. Warszawa (PAP) - IPO, spółka specjalizująca się w usługach dla biznesu, a w szczególności rynku finansowego i kapitałowego, do końca 2010 roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
W ramach przeprowadzonej prywatnej oferty spółka oferowała 1.250.000 akcji po 0,33 zł za sztukę i pozyskała 412.500 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na dalszy rozwój produktów i usług spółki, w tym min. na uruchomienie platformy komunikacji spółek giełdowych z inwestorami.
Pozyskane środki stanowić mają kluczowy element umożliwiający spółce realizację przyjętej strategii wzrostu wartości. Strategia ta przewiduje maksymalizację wartości przedsiębiorstwa, wzrost znaczenia portali spółki, a także osiągnięcie czołowej pozycji na rynku usług Public Relations i Investor Relations. W działalności internetowej Spółka planuje tworzenie dodatkowych narzędzi dla rynku finansowego i kapitałowego.
"Stworzone w ciągu trzech lat serwisy internetowe, raporty specjalistyczne, bazy klientów, narzędzia dla spółek giełdowych zamierzamy wykorzystać w dostarczaniu kolejnych, kompleksowych usług dla uczestników rynków finansowych i kapitałowych oraz do budowania wartości spółki. Jednym z nich będzie platforma komunikacji spółek giełdowych z inwestorami, której uruchomienie planujemy na koniec 2011 roku" - powiedziała cytowana w komunikacie Anna Janus, prezes IPO.
Funkcję Autoryzowanego Doradcy pełni INVESTcon GROUP.
IPO jest wydawcą biznesowych portali (m.in. ipo.pl, nowebiuro.pl, excluzive.pl i salony.ipo.pl); wydawcą raportów finansowo-biznesowych (np. Raport Kapitał z giełdy, IPO, NewConnect, Kapitał dla firm, Parki Przemysłowe, Technologiczne i Specjalne Strefy Ekonomiczne), a także agencją public relations i relacji inwestorskich.
Od 2009 roku IPO oferuje spółkom giełdowym szereg narzędzi do komunikacji z inwestorami przed i po debiucie na GPW, m.in. organizację spotkań w ramach czatów giełdowych.(PAP)
bas/ ana/