Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w czerwcu spadła o 15,6 proc. rdr (opis)
04.08. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2010 roku 319.937 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok...
04.08.2010 | aktual.: 04.08.2010 14:23
04.08. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2010 roku 319.937 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w czerwcu 2010 roku było niższe o 5,4 proc. w stosunku do maja 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w czerwcu 100.168 egzemplarzy, co oznacza spadek o 0,2 proc. mdm. Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W czerwcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 436.269 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 5,3 proc.
W czerwcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,0 proc., do 175.357 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 5,1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w czerwcu wyniosło 141.692 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 0,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,0 proc. (PAP)
bas/ gor/