Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w listopadzie spadła o 16 proc. rdr (opis)
04.01. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2012 roku 250.447 sztuk i było o 16 proc. niższe niż rok...
04.01.2013 | aktual.: 04.01.2013 16:08
04.01. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2012 roku 250.447 sztuk i było o 16 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w listopadzie było wyższe o 3,7 proc. w stosunku do października.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 72.655 egzemplarzy, co oznacza spadek o 15,3 proc. rdr oraz wzrost o 2,3 proc. mdm.
W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 346.776 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 5,9 proc. oraz o 0,7 proc. mdm.
W listopadzie w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 7,6 proc., do 161.406 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 4 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w listopadzie wyniosło 100.829 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 18,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,8 proc. (PAP)
kam/ asa/