Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w listpopadzie spadła o 14 proc. rdr (opis)
06.01. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2009 roku 351.770 sztuk i było o 14 proc. niższe niż rok...
06.01.2010 | aktual.: 06.01.2010 10:45
06.01. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2009 roku 351.770 sztuk i było o 14 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w listopadzie 2009 roku było niższe o 2,9 proc. w stosunku do października 2009 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 110.016 egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,4 proc. mdm. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 463.771 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 3,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,5 proc.
W listopadzie w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 9,3 proc., do 184.337 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,2 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w listopadzie wyniosło 138.702 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 9,14 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż zmniejszyła się o 2,6 proc.(PAP)
epo/ bas/ jtt/