Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w październiku spadła o 18,5 proc. rdr (opis)
06.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2012 roku 241.467 sztuk i było o 18,5 proc. niższe niż...
06.12.2012 | aktual.: 06.12.2012 12:53
06.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2012 roku 241.467 sztuk i było o 18,5 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku było niższe o 2,9 proc. w stosunku do września.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 70.992 egzemplarze, co oznacza spadek o 16,8 proc. rdr oraz o 1,9 proc. mdm.
W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 349.231 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,6 proc. oraz o 3,9 proc. mdm.
W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 9,7 proc., do 155.198 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 1,6 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 103.755 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 18,8 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,1 proc. (PAP)
kuc/ jtt/