Startuje I etap VI edycji konkursu SEG "Złota Strona Emitenta", finał w czerwcu 2013
23.10. Warszawa (PAP) - Startuje I etap VI edycji konkursu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych "Złota Strona Emitenta". Do 28 stycznia 2013 roku strony internetowe będą oceniane...
23.10. Warszawa (PAP) - Startuje I etap VI edycji konkursu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych "Złota Strona Emitenta". Do 28 stycznia 2013 roku strony internetowe będą oceniane pod kątem kilkudziesięciu kryteriów konkursowych, finał konkursu w czerwcu 2013 r. - poinformował SEG w komunikacie.
Celem konkursu jest podnoszenie jakości komunikacji korporacyjnej on-line na polskim rynku kapitałowym.
"W I etapie konkursu www emitentów zostaną zbadane pod kątem: komunikacji z inwestorem, zawartości informacyjnej strony oraz użyteczności serwisu. W każdym z obszarów sprawdzanych będzie od kilku do kilkunastu kryteriów" - powiedział cytowany w komunikacie prezes SEG Mirosław Kachniewski.
Ocenie konkursowej będą podlegały strony internetowe wszystkich spółek polskich i zagranicznych, których akcje w dniu 19 października 2012 roku były notowane na GPW, w tym na rynku NewConnect. Witryny internetowe będą oceniane w ramach 5 kategorii konkursowych: polskie spółki giełdowe należące do indeksów WIG20 i mWIG40, polskie spółki giełdowe należące do indeksu sWIG80, polskie spółki giełdowe nie należące do w/w indeksów giełdowych, polskie spółki giełdowe notowane na rynku alternatywnym NewConnect, wszystkie zagraniczne spółki giełdowe notowane na GPW w Warszawie, również na rynku NewConnect.
Do II etapu (05.02.2013-29.03.2013) Konkursu Złota Strona Emitenta zakwalifikowanych zostanie 50 witryn o najwyższej punktacji - po 10 witryn w każdej z 5 kategorii konkursowych.
"Spółki znając od kilku miesięcy kryteria konkursu miały czas na pracę nad stronami. Mam wielką nadzieję, że po ocenie w ramach I etapu okaże się, że www polskich emitentów są lepsze niż w latach poprzednich. Celem konkursu jest zachęcenie spółek do regularnej pracy nad stronami internetowymi oraz promowanie nowych trendów komunikacji on-line. Internet, jak żadna inna dziedzina, bardzo dynamicznie się zmienia. W tym samym tempie zmieniają się potrzeby internautów, co powinno mobilizować do ciągłej pracy nad +wirtualnymi wizytówkami+" - dodał prezes SEG.
Regulamin Konkursu, harmonogram oraz szczegółowe informacje nt. Złotej Strony Emitenta VI są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl. Polska Agencja Prasowa jest patronem medialnym Konkursu. (PAP)
dan/ osz/