Trwa ładowanie...

Ta sieć chce podwoić liczbę sklepów w Polsce do końca 2023 roku

Mają 170 sklepów, chcą mieć 340. I to tylko jeśli chodzi o plany na ten rok. Sieć Dealz poinformowała w środę, że do końca grudnia chce podwoić liczbę placówek w Polsce. Pomóc ma w tym właśnie otwarte pierwsze w naszym kraju centrum dystrybucyjne.

Dealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce do końca 2023 rokuDealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce do końca 2023 rokuŹródło: WP, fot: Agata Wołoszyn
d1vu042
d1vu042

Centrum Dystrybucyjne Dealz powstało w Łyszkowicach w powiecie łowickim. Ma 47 tysięcy metrów kwadratowych, wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne i "pozwoli znacznie przyspieszyć obsługę dostaw do sklepów" - podaje firma w środowym komunikacie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ekonomista pokazuje, co się stało z ceną oleju. "Z 5 zł podrożał do 15 zł w dwa lata"

Jeszcze w tym roku chcą podwoić liczbę sklepów

I dodaje, że pierwszy w naszym kraju magazyn pomoże w realizacji planów rozwojowych sieci, która chce podwoić liczbę swoich sklepów do końca 2023 roku. W najbliższych miesiącach sieć planuje wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej i wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych.

d1vu042

Co można kupić?

Sieć Dealz jest obecna w Polsce od 2018 roku. Ma w ofercie ponad trzy tysiące produktów znanych marek. Są wśród nich artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, narzędzia i produkty dla zwierząt.

Dziś sieć ma w Polsce 170 placówek. Działa też w Irlandii i Hiszpanii, w Wielkiej Brytanii działa natomiast powiązana z tą marką sieć Poundland. Dealz jest częścią Grupy Pepco. - Nie zamierzamy podnosić cen naszych produktów - deklarował Mat Ankers, pełniący obowiązki dyrektora finansowego grupy Pepco, w grudniu 2022 roku. Jak tłumaczył, firma inflację chce brać "na siebie".

- Nie przenosimy inflacji na naszych klientów, to inne podejście niż innych detalistów. Patrzymy na koszty np. transportu, energii, wynagrodzeń i szukamy możliwości poprawy efektywności, by zmniejszyć wpływ wzrostu tych kosztów. Pracujemy nad dalszą poprawą efektywności, lepiej zarządzamy zapasami. Podejmujemy działania, by złagodzić wzrost kosztów tak, by nie przenosić ich na klientów. Takie podejście będzie kontynuowane w nowym roku obrotowym, to teraz ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej - zapewniał p.o. dyrektora finansowego grupy Pepco.

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1vu042
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vu042

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj