Trwa ładowanie...
d1omeaz

Telewizja Polsat będzie rosnąć w '11 na poziomie rynku reklamy telewizyjnej

16.05. Warszawa (PAP) - Prezes Cyfrowego Polsatu, Dominik Libicki, zakłada, że przychody Telewizji Polsat z tytułu reklamy telewizyjnej będą w tym roku rosły tak jak rynek tej...

d1omeaz
d1omeaz

16.05. Warszawa (PAP) - Prezes Cyfrowego Polsatu, Dominik Libicki, zakłada, że przychody Telewizji Polsat z tytułu reklamy telewizyjnej będą w tym roku rosły tak jak rynek tej reklamy, czyli na poziomie zbliżonym do 7 proc.

"Oczekujemy, że Telewizja Polsat będzie rosła w tym roku razem z rynkiem reklamy telewizyjnej, na poziomie zbliżonym do 7 proc." - powiedział na konferencji Libicki.

W opublikowanym wcześniej komentarzu do raportu kwartalnego spółka poinformowała, że przewiduje, iż średnioroczna, składana stopa wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2010-2012 wyniesie 6,6 proc., dzięki spodziewanej kontynuacji wzrostu PKB.

"Kiedy ogłaszaliśmy zakończenie transakcji kupna Telewizji Polsat, to podaliśmy także nasze prognozy odnośnie rynku reklamy telewizyjnej, które teraz powtórzyliśmy. Po niemal pięciu pierwszych miesiącach tego roku widzimy, że były one trafne. Rynek rozwijał się w tempie jakie zakładaliśmy" - powiedział prezes Cyfrowego Polsatu.

"W I kwartale wyniki w tym segmencie były takie jakie były, ponieważ nastąpiło przesunięcie Świąt Wielkanocnych na II kwartał tego roku" - dodał.

Po pierwszych trzech miesiącach 2011 r. rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł rdr o 1,8 proc. W przypadku Grupy Telewizji Polsat przychody z tego tytułu rosły o 3,6 proc., a ich udział na koniec tego okresu wyniósł 21,6 proc. (PAP)

jow/ jtt/

d1omeaz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1omeaz