TVN spodziewa się wysokiego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2012 (opis)

11.08. Warszawa (PAP) - Grupa TVN spodziewa się przyspieszenie wzrostu rynku reklamy telewizyjnej ze średniego jednocyfrowego poziomu w roku 2011 do wysokiego jednocyfrowego...

11.08. Warszawa (PAP) - Grupa TVN spodziewa się przyspieszenie wzrostu rynku reklamy telewizyjnej ze średniego jednocyfrowego poziomu w roku 2011 do wysokiego jednocyfrowego poziomu w roku 2012 - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

TVN spodziewa się też wzrostu rynku reklamy internetowej na poziomie wysokich kilkunastu procent rocznie w latach 2011-2012.

Według danych Starlink rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 czerwca 2011 r. wzrósł o 8,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku, a udział grupy TVN w rynku reklamy telewizyjnej netto, według danych Starlink, spadł do 34,7 proc. z 35,2 proc. w analogicznym okresie 2010 r.

Według Starlinka rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w pierwszym półroczu 2011 roku wzrósł o 5,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku, a udział grypy TVN w rynku reklamy telewizyjnej netto spadł do 33,7 proc. z 34,5 proc. w analogicznym okresie 2010 r.

Grupa TVN szacuje, że wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce wzrosły o 7,2 proc. w 2010 r.(PAP)

bas/

Źródło artykułu:PAP
reklamaopismedia

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)