Unified Factory: Pamięć asocjacyjna i system abonamentowy poprawią marże
Warszawa, 09.02.2016 (ISBnews) - Unified Factory - przygotowujący się do debiutu na rynku NewConnect - oczekuje wzrostu rentowności w tym roku dzięki zastosowaniu algorytmów pamięci asocjacyjnej i wprowadzeniu systemu abonamentowego w modelu SaaS, poinformował prezes Maciej Okniński.
09.02.2016 11:16
"Pamięć asocjacyjna umożliwia automatyzację komunikacji w wielu kanałach oraz jej unifikację. Nasze badania potwierdzają, iż jej zastosowanie znacząco podnosi jakość obsługi klienta i rozszerza zakres usług, przy tych samych kosztach zatrudnienia lub ich redukcji. W przypadku małych i średnich firm, produkt tworzy możliwość świadczenia usług w globalnej skali, szczególnie w systemie abonamentowym, dostępnym w modelu SaaS, nad czym intensywnie pracujemy" - powiedział Okniński, cytowany w komunikacie.
Według prognoz, Unified Factory zapowiadała na 2015 rok, osiągnięcie 30 mln zł przychodu i 2,5 mln zł zysku. Spółka opublikuje raport wynikowy za IV kwartał 15 lutego.
Unified Factory jest właścicielem wielomodułowej platformy Customer Service Automation, wykorzystującej algorytm pamięci asocjacyjnej.
"Spółka zakończyła prace badawcze nad szerszym wykorzystaniem tego algorytmu w trzech obszarach: automatyzacji komunikacji mailowej, semantycznej analizy danych tekstowych oraz maszynowego samouczenia. Z badań wynika, iż zastosowanie pamięci asocjacyjnej w zautomatyzowaniu m.in. prowadzenia korespondencji z klientami, może poprawić jej wydajność nawet o 80%. Pamięć asocjacyjna działa analogicznie jak ludzka pamięć, naśladując proces zbierania wiedzy przez ludzki mózg, jednak przewyższa go wydajnością oraz posiada umiejętność samodzielnego wyciągania wniosków" - czytamy w komunikacie.
Spółka bardzo wysoko ocenia potencjał rynkowy, proponowanych przez siebie rozwiązań. Według własnych badań, przeprowadzonych wśród 500 polskich przedsiębiorstw, 68% z nich widzi potencjał w rozwiązaniach związanych z automatyzacją procesów dla swojej firmy, podkreślono w informacji.
"58% pytanych przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę że automatyzacja procesów może znacząco wpłynąć na poprawę wyników finansowych, zwiększając przychody o 20%, a zysk operacyjny co najmniej o 15%. Z badań wynika także, iż do tej pory z rozwiązań automatyzujących obsługę klienta korzysta 32% polskich przedsiębiorstw (wśród niemieckich przedsiębiorstw odsetek ten wyniósł nieco więcej bo 41%). Wnioski te pokrywają się z badaniami renomowanych firm badawczych (Frost&Sullivan), według których w najbliższych latach co najmniej 60% firm zautomatyzuje interakcje z klientami, a około 50% z nich w pełni zintegruje kanały komunikacji" - czytamy dalej.
Unified Factory jest producentem i globalnym dostawcą technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta, dostępną na platformie Customer Service Automation. Spółka działa obecnie na 7 rynkach świata. W planach na 2016 r. spółka zakłada wejście z ofertą na kolejne 11 rynków zagranicznych (m.in. Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, kraje skandynawskie).
(ISBnews)