W 2009 r. platforma "n" pozyskała 300 tys. subskrybentów w segmencie abonenckim "n"
06.01. Warszawa (PAP) - W grudniu zeszłego roku platforma "n" pozyskała 80 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 101 tys. klientów w segmencie pre-paid...
06.01.2010 | aktual.: 06.01.2010 09:30
06.01. Warszawa (PAP) - W grudniu zeszłego roku platforma "n" pozyskała 80 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 101 tys. klientów w segmencie pre-paid (telewizja na kartę). W całym zeszłym roku platforma cyfrowa "n" pozyskała 300 tys. nowych subskrybentów w segmencie abonenckim "n" oraz 348 tys. klientów w segmencie pre-paid - podał TVN w komunikacie.
Na koniec 2009 roku liczba subskrybentów w segmencie abonenckim "n" wyniosła 697 tys., a w segmencie pre-paid liczba klientów wzrosła do 440 tys.
"Jestem zadowolony z przyspieszonego wzrostu zarówno w segmencie abonenckim, jak i segmencie usług pre-paid. Tak dobre wyniki to ważny krok w kierunku dalszej dywersyfikacji naszych źródeł przychodu. (...) Etap rozwoju, do którego obecnie dotarliśmy, daje solidne podstawy do dalszego wzrostu w 2010 i kolejnych latach" - poinformował cytowany w komunikacie Markus Tellenbach, prezes i dyrektor generalny Grupy TVN.
Opublikowane dane są przed audytem. (PAP)
morb/ jtt/