W kwietniu oglądalność kanału TVN spadła do 16,7 proc., grupy TVN do 21,7 proc.
5.5.Warszawa (PAP) - W kwietniu 2009 roku całodobowy udział kanału
TVN w rynku spadł do 16,7 proc. z 18,8 proc. rok wcześniej, a
udział całej grupy zmniejszył się do 21,7 proc. z...
5.5.Warszawa (PAP) - W kwietniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,7 proc. z 18,8 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 21,7 proc. z 23,8 proc. - podał TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w rynku w kwietniu do 15,1 proc. z 15,3 proc.
W peak time (18.00-23.00) w kwietniu udział wszystkich programów z grupy TVN spadł do 24,0 proc. z 26,5 proc. przed rokiem, a kanału TVN do 20,1 proc. z 22,4 proc.
W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 16,5 proc. z 17,7 proc.
W kwietniu oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) spadła do 18,2 proc. z 19,7 proc., a w peak timie spadła do 20,9 proc. z 23,2 proc. W grupie TVN był to spadek odpowiednio do 23,2 proc. z 25,0 proc., a w peak time do 24,7 proc. z 27,6 proc. przed rokiem.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,6 proc. z 18,3 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 19,0 proc. z 20,4 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział kanału TVN całodobowo spadł do 23,2 proc. z 24,0 proc., a w peak timie zmniejszył się do 26,8 proc. z 28,8 proc. rok wcześniej.
Jak podał TVN, zagregowany udział czterech największych kanałów telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) w kwietniu wyniósł 68,9 proc. wobec 73,2 proc. udziału w analogicznym okresie 2008 roku. (PAP)
pr/ pam/