W lipcu oglądalność TVN spadła do 12,8 proc., a grupy do 19,3 proc.
3.8.Warszawa (PAP) - W lipcu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,8 proc. z 13,7 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 19,3 proc. z 20,4...
03.08.2009 | aktual.: 03.08.2009 13:13
3.8.Warszawa (PAP) - W lipcu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,8 proc. z 13,7 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 19,3 proc. z 20,4 proc. - podała TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w lipcu do 14,2 proc. z 15,3 proc. TVP1 do 19,4 proc. z 21,9 proc., a TVP2 do 14,3 proc. z 15,6 proc.
W peak time (18:00-23:00) w lipcu udział grupy TVN spadł do 22,5 proc. z 23,3 proc., a TVN do 16,9 proc. z 17,8 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 14,4 proc. z 16,1 proc., TVP1 do 20,5 proc. z 23,5 proc., a TVP2 do 14,9 proc. z 15,1 proc.
W lipcu oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 12,7 proc. z 13,9 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 15,9 proc. z 17,4 proc. W grupie TVN był to spadek odpowiednio do 19,2 proc. z 20,6 proc., a w peak time do 21,4 proc. z 23 proc. przed rokiem.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,5 proc. z 18,9 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 16,8 proc. z 19,7 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 17,2 proc. z 18,4 proc., a w peak-timie do 18,2 proc. z 20,3 proc., zaś TVP2 całodobowo do 13,8 proc. z 15,1 proc., a w peak-timie do 15,1 proc. z 14,7 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział kanału TVN całodobowo spadł do 15,4 proc. z 17,2 proc., a w peak timie zmniejszył się do 19,6 proc. z 21,5 proc. rok wcześniej. (PAP)
epo/ pam/