Trwa ładowanie...
d4e6snb
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
uber

Walmart chce dostarczać zamówienia przy pomocy Ubera

Wszystko wskazuje na to, że niebawem Walmart, największa sieć sprzedaży detalicznej na świecie, będzie dostarczać zamówienia przy pomocy Ubera oraz drugiej popularnej w USA aplikacji służącej do kojarzenia pasażerów z kierowcami - Lyft. W USA właśnie rozpoczęły się testy tego rozwiązania - informuje Reuters. Walmart chce skrócić czas dostawy i konkurować na tym polu z Amazonem.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Walmart chce dostarczać zamówienia przy pomocy Ubera
(Fot: Sven/wikimedia (CC BY-SA 3.0))
d4e6snb

Skrócenie czasu dostawy ma przyciągnąć mieszkańców miast, którzy nie posiadają samochodu i którzy często kupują tylko tyle, ile są w stanie unieść. Nowa usługa ma kosztować od 7 do 10 USD.

Walmart ma już w swojej ofercie dostawy zamówień złożonych online, jednak do tej pory zajmowały one do 2 dni. Za skorzystanie z takiej opcji klienci amerykańskiego giganta płacą co najmniej 49 USD rocznie. Tymczasem Amazon oferuje usługę "Amazon Prime", w ramach której produkty są dostarczane w ciągu jednego dnia.

Rynek zakupów spożywczych online jest w USA szacowany na 10,9 mld USD i według prognoz do 2019 roku ma rosnąć w tempie 9,6 proc. rocznie - wynika z raportu firmy badawczej IbisWorld opublikowanego w grudniu 2015 roku.

Wygląda na to, że Walmart stanie się ważnym klientem Ubera, który cieszy się ostatnio dużym zainteresowaniem wśród inwestorów. W środę inwestycję w popularny start-up z San Francisco ogłosił rząd Arabii Saudyjskiej, a wcześniej zrobił to koncern motoryzacyjny Toyota. Z kolei w Lyft - amerykańskiego rywala Ubera, który również ma współpracować z Walmartem - zainwestował koncern General Motors.

d4e6snb

Podziel się opinią

Share

d4e6snb

d4e6snb