Wielkanocny biznes. Tym atakują sklepy w te święta
Wielkanoc jest skromniej celebrowana w polskich domach niż Boże Narodzenie. Nie rujnuje portfela tak jak Gwiazdka, ponieważ świętujemy krócej, mniej obficie zastawiamy stół i nie obdarowujemy się już tak chętnie prezentami.
Wielkanoc jest skromniej celebrowana w polskich domach niż Boże Narodzenie. Nie rujnuje portfela tak jak Gwiazdka, ponieważ świętujemy krócej, mniej obficie zastawiamy stół i nie obdarowujemy się już tak chętnie prezentami.
Jak wynika z badań Providenta, koszty urządzenia Świąt Wielkanocnych w większości polskich domów będą w tym roku takie same, jak w roku ubiegłym. Tylko 16 proc. Polaków zakłada zwiększenie wydatków na ten cel.
Średnia kwota, jaką polska rodzina przeznaczy na ich organizację, wynosi 400 zł. To prawie dwukrotnie mniej niż wydaliśmy na ubiegłoroczne Boże Narodzenie, które pochłonęło ponad 720 zł z rodzinnych budżetów.
Co zatem kupują Polacy? Przyjrzeliśmy się wielkanocnej ofercie sklepów, w której nie zabrakło zaskakujących produktów.