Włoski producent sera oskarża amerykańskich dystrybutorów pornografii
Porównanie pornografii do znanego włoskiego serca wywołało oburzenie jego producentów, ponieważ w reklamie zupełnie świadomie odwołano się do jego sławy, mówiąc, że chodzi o ten prawdziwy.
Włoski producent sera oskarża amerykańskich dystrybutorów pornografii. Napisali oni w reklamie, że ich produkty są tak wyśmienite, jak... parmezan. Sprawa trafi do sądu.
Radca prawny konsorcjum producentów parmigiano reggiano szuka już paragrafu, z którego można by postawić przed sądem zleceniodawcę tej szokującej reklamy. Pojawiła się ona w amerykańskiej telewizji i pierwsze, czego konsorcjum zażąda od tamtejszego wymiaru sprawiedliwości, będzie zdjęcie jej natychmiast z anteny.
Porównanie pornografii do znanego włoskiego sera wywołało oburzenie jego producentów, ponieważ w reklamie zupełnie świadomie odwołano się do jego sławy, mówiąc, że chodzi o ten prawdziwy.
Stany Zjednoczone są zaś największym na świecie konsumentem wszelkich podróbek parmezanu: sprzedaje ich się tam prawie sto tysięcy ton rocznie.