2. Regina 16,9 proc.
Seria reklam z mrówkami przekonała do marki Regina niemal 17 proc. czytelników Wirtualnej Polski. To najlepszy wynik spośród markowych papierów.
- Konsumenci coraz częściej wybierają papiery premium, które charakteryzują się wysoką jakością. Znajduje to odzwierciedlenie również w państwa rankingu. Rynek tych wyrobów (papiery 3,4 i 5-warstwowe) to najszybciej rosnąca kategoria, która stanowi aż 45,8 proc. sprzedaży wszystkich papierów toaletowych w Polsce (wg AC Nielsen MAT SO13) - komentuje Tomasz Rewerelli z firmy Delitissue, producenta Reginy. - Marka Regina od lat dużą wagę przywiązuje do wysokiej jakości i innowacyjności swoich produktów i wśród papierów premium ma licznych przedstawicieli - dodaje.
Przypomnijmy, że testowane przez nas opakowania Reginy pod względem ceny za metr papieru zajęły 10. i 7. miejsce.