1. Alouette (Rossmann) 17,5 proc.
A oto i zwycięzca rankingu popularności papierów toaletowych. Papieru Alouette z Rossmanna nie uwzględniliśmy w teście, ale internauci bardzo często wspominali o nim w komentarzach. To zainteresowanie przełożyło się też na wyniki sondy, w którym Alouette zebrał najwięcej, bo 17,5 proc. głosów.
Warto zauważyć, że ogółem marki własne sieci handlowych zebrały łącznie niemal 48 proc. głosów internautów. Sukcesem Alouette nie są zdziwieni przedstawiciele Rossmanna. - Atutem papierów Alouette dostępnych wyłącznie w drogeriach Rossmann jest ich jakość, a także asortyment dostosowany do wymagań konsumentów - komentuje Eliza Dorosz-Panek, rzecznik prasowy Rossmanna.
Dowiedzieliśmy się również, że firma w dość nietypowy sposób promuje swoje marki własne, w tym zwycięską markę papieru.
- To już tradycja, po raz piąty wydajemy wewnętrzny kalendarz, na którym są zdjęcia naszych pracowników. W tym roku tematyka stylizacji to artykuły z półek Rossmanna. Nasza pracownica na zdjęciu z miesiąca stycznia - Angelika - jest w stylizacji z... papieru toaletowego Alouette. To była jedna z trudniejszych stylizacji w tym kalendarzu, ale efekt nas zachwycił - mówi Eliza Dorosz-Panek, rzecznik prasowy Rossmanna.
Czytaj także: Rolka rolce nierówna - test papierów toaletowych »