Zaprojektuj grę, znajdź ją w sklepie. Nowy konkurs Biedronki i Trefla
Biedronka i firma Trefl 15 listopada rozpoczynają konkurs dla rodzin na projekt nowej gry rodzinnej. Kto stworzy najciekawszą, otrzyma 50 tys. zł, a jego gra w przyszłym roku trafi do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka.
14.11.2018 19:51
Firmy deklarują, że chcą w ten sposób zachęcać rodziny do wspólnego spędzania czasu przy łamigłówkach.
- Gry i łamigłówki pojawiają się w naszej ofercie regularnie. Popularnością cieszą się nie tylko pozycje dla dzieci, ale także dla dorosłych. Zaangażowaliśmy się zatem w projekt „Zgrana rodzina”, aby jeszcze bardziej zaktywizować klientów i zainspirować ich do stworzenia wartościowej gry - Kamila Mikitiuk Jeronimo Martins Polska.
- Wystarczy, że w czasie jesiennych wieczorów uruchomią pokłady kreatywności i być może już wkrótce zwycięzca konkursu okaże się twórcą jednej z najpopularniejszych gier w Polsce - dodaje.
Oto zasady konkursu: między 15 listopada a 31 grudnia trzeba kupić w Biedronce wybrany produkt firmy Trefl z serii „Fun for Everyone”, zarejestrować paragon na stronie www.zgranarodzina.trefl.com i wysłać swój oryginalny pomysł familijnej gry.
Organizatorzy deklarują, że oceniane będą opis, zasady gry, pomysł i prezentacja rozgrywki z zastosowaniem zdjęć prototypu gry.
Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 16 kwietnia 2019 r. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł, a jego grę, wyprodukowaną przez firmę Trefl, w przyszłym roku sprzedawać będzie w ramach oferty świątecznej sieć sklepów Biedronka.
Jak podkreślają organizatorzy, na opakowaniu nie zabraknie nazwiska autora. Dodatkowo w konkursie przewidziane są też wyróżnienia: trzy nagrody pieniężne o wysokości 1 tys. zł i 20 zestawów gry „5 sekund”.
*Masz newsa, zdjęcie lub filmik? *Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl