Zysk netto LiveChat Software wzrósł r/r do 7,48 mln zł w I poł. r.fin. 2014
Warszawa, 25.11.2014 (ISBnews) - LiveChat Software odnotował 7,48 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. roku finansowego 2014 r. (od 1 kwietnia do 30 września br.) wobec 4,37 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 9,46 mln zł wobec 5,46 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA wzrosła do 9,81 mln zł wobec 4,27 mln zł w I kw. r. fin. 2014.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 14,28 mln zł w 2014 r. wobec 7,98 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. r.fin. 2014 wyniósł 7,44 mln zł wobec 4,33 mln zł zysku rok wcześniej.
"Od momentu naszego debiutu na warszawskiej GPW w kwietniu, nie zwalniamy tempa. Zakładaliśmy, że każdego miesiąca będziemy zwiększać liczbę naszych klientów o ok. 200 firm. W każdym z miesięcy uzyskiwaliśmy lepszy wynik, a październik, kiedy pozyskaliśmy 338 klientów netto, był pod tym względem najlepszy w naszej historii. Te sukcesy bezpośrednio przekładają się na nasz wynik finansowy" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Na koniec października spółka przekroczyła poziom 9 tys. płatnych klientów.
LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych. Z jego usług korzystają m.in. takie firmy, jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab.
(ISBnews)