Zysk netto Multimedia Polska wzrósł r/r do 34,20 mln zł w I‑III kw. 2014 r.

Warszawa, 14.11.2014 (ISBnews) - Multimedia Polska odnotowały 34,20 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I-III kw. 2014 r. wobec 22,80 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

14.11.2014 08:22

Zysk operacyjny wyniósł 262,80 mln zł wobec 266,10 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 526,50 mln zł w I-III kw. 2014 r. wobec 523,70 mln zł rok wcześniej.

Liczba dostarczonych usług (RGU) na koniec września 2014 r. wyniosła 1,58 mln, czyli o 3% więcej niż przed rokiem. Multimedia Polska odnotowały przyrost RGU we wszystkich segmentach działalności (telewizja, Internet, telefon)

Kontynuacja wzrostów w segmencie szerokopasmowego dostępu do internetu. Po 9 miesiącach 2014 r. przychody w tym segmencie wyniosły 165,2 mln zł (wzrost o 3,9% r/r), a liczba RGU osiągnęła 521,4 tys. (wzrost o 6,0%)

Wzrost przychodów w segmencie telewizji do 261,6 mln zł (o 0,6% r/r) i liczby RGU do 768,5 tys. (o 1,6% r/r).

"Światowy rynek telekomunikacyjny dynamicznie się zmienia, głównie ze względu na procesy konsolidacyjne, m.in. łączenie się operatorów mobilnych z przewodowymi platformami kablowymi. Naszą działalność chcemy dostosowywać do światowych trendów, aby w perspektywie kilku lat być ich częścią i współtworzyć je na rynku polskim" - powiedział prezes Multimedia Polska Andrzej Rogowski, cytowany w komunikacie.

Dodał, że w perspektywie średnioterminowej firma chce koncentrować się na ciągłym udoskonalaniu i rozszerzaniu oferty produktowej, również poprzez konsolidację.

"Kolejne przejęcia małych operatorów kablowych przy obecnych cenach stają się mało atrakcyjne, co skłania nas do wprowadzenia korekt w naszej strategii konsolidacyjnej. Większą uwagę chcemy skupić na operatorach, którzy posiadają zróżnicowaną ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla biznesowych. Chcemy przez to rozszerzyć naszą ofertę o usługi wykraczające poza dotychczasową działalność" - stwierdził prezes Multimediów.

Multimedia Polska to jeden z wiodących na polskim rynku operatorów kablowych dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)