Ranking polskich marek 2013
Najdroższe polskie marki
Czy da się porównać siłę marki Wedel z Orlenem albo mBanku z Mlekovitą? Na pewno można próbować. Ranking polskich marek 2013 opublikowała "Rzeczpospolita".
Czy da się porównać siłę marki Wedel z Orlenem albo mBanku z Mlekovitą? Na pewno można próbować, stosując kryterium ceny. Zestawienia najdroższych brandów obejmują zwykle marki z różnych kategorii. Najnowszy ranking najdroższych polskich marek poniżej.
1. Orlen - 3,94 mld zł
2. PKO BP - 3,70 mld zł
3. Biedronka - 3,00 mld zł
4. PZU - 2,33 mld zł
5. Play - 1,92 mld zł
6. Mlekovita - 1,37 mld zł
7. Pekao - 1,35 mld zł
8. Plus - 1,20 mld zł
9. Lotos - 1,11 mld zł
10. Sokołów - 0,89 mld zł
Pieniądze to jednak nie wszystko. Dla przedsiębiorców oraz konsumentów znacznie ciekawszym i istotniejszym jest porównanie marek, które bezpośrednio konkurują ze sobą na tym samym rynku. Na kolejnych slajdach prezentujemy ranking ich mocy w poszczególnych segmentach. Wszystkie zestawienia na podstawie Rankingu marek polskich "Rzeczpospolitej".
Zobacz też: Te firmy wcale nie są polskie