Trwa ładowanie...

Akcja Inspekcji Handlowej "Nie kupuj kota w worku"

"Nie kupuj kota w worku" to hasło kampanii informacyjnej przygotowanej przez pracowników Inspekcji Handlowej w Katowicach. Akcja rozpoczęła się w poniedziałek na ulicach miast województwa śląskiego. Jej celem jest przypomnienie konsumentom o ich prawach.

Akcja Inspekcji Handlowej "Nie kupuj kota w worku"Źródło: Thinkstockphotos
d1hsljo
d1hsljo

"Nie kupuj kota w worku" - to hasło kampanii informacyjnej przygotowanej przez pracowników Inspekcji Handlowej w Katowicach. Akcja rozpoczęła się w poniedziałek na ulicach miast województwa śląskiego. Jej celem jest przypomnienie konsumentom o ich prawach.

Akcja ulotkowa "Nie kupuj kota w worku" potrwa do środy.

- W ostatnim tygodniu zakupów przedświątecznych chcemy przypomnieć konsumentom o ich prawach oraz o tym, gdzie mogą szukać pomocy, by je skutecznie egzekwować - powiedziała PAP rzeczniczka Inspekcji Handlowej w Katowicach Katarzyna Kielar.

Inspektorzy w przebraniu "kota w worku" będą przez trzy dni rozdawać przechodniom ulotki z hasłem: Jak kupować by nie żałować?.

d1hsljo

- Liczba skarg rośnie z każdym rokiem. Rocznie trafia do nas nawet kilkanaście tysięcy skarg, dotyczą głównie obuwia, sprzętu RTV oraz AGD, usług remontowo-budowlanych. Wśród nich zdarzają się także skargi na nieświeże i niesmaczne dania w lokalach gastronomicznych - dodała Kielar.

Od poniedziałku do środy inspektorzy przebrani za koty pojawią się na ulicach 12 miast: Katowic, Chorzowa, Sosnowca, Bielska-Białej, Gliwic, Zabrza, Bytomia, Żywca, Częstochowy, Mikołowa, Tychów, Mysłowic.

Akcja "Nie kupuj kota w worku" jest organizowana od 2008 roku.

d1hsljo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1hsljo

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj