Trwa ładowanie...
d39jfhh

Akcje Call2Action wzrosły w debiucie na NewConnect o 16 proc.

25.8.Warszawa (PAP) - Akcje Call2Action, oferującego sprzedaż powierzchni reklamowych na własnych nośnikach multimedialnych, wzrosły na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku...

d39jfhh
d39jfhh

25.8.Warszawa (PAP) - Akcje Call2Action, oferującego sprzedaż powierzchni reklamowych na własnych nośnikach multimedialnych, wzrosły na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 16 proc., do 0,36 zł.

Call2Action nie przeprowadzała emisji nowych akcji przed debiutem.

Wcześniej spółka informowała, że wprowadzenie części akcji na rynek NewConnect podyktowane jest chęcią zaprezentowania i uwiarygodnienia spółki, wzmocnienia jej wizerunku oraz zapewnienia pełnej transparentności dla potencjalnych inwestorów przed planowanym na koniec tego roku pozyskaniem środków pieniężnych poprzez nową emisję akcji.

Do końca roku spółka chce pozyskać z prywatnej emisji 4 mln zł.

d39jfhh

Spółka posiada obecnie 336 ekranów zainstalowanych w sieci supermarketów "Piotr i Paweł", a w najbliższym czasie zainstaluje kolejne 200 ekranów w sieci saloników prasowych "Kolporter".

Plany Call2Action zakładają rozbudowę sieci nośników, która do końca 2012 roku ma obejmować około 3.800 ekranów.

Z informacji podanych przez spółkę wynika, że w 2012 roku wielkość rynku reklamowego, na którym działa ma sięgnąć ponad 160 mln zł. (PAP)

pr/ ana/

d39jfhh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d39jfhh