Awaria w banku. Pieniądze zostały w wirtualu
Inteligo miał dziś problemy z realizowaniem przelewów z ... PKO BP. Klienci jednego z największych banków internetowych nie dostawali przez to pieniędzy, które nie wiadomo gdzie się podziały. Po godzinie 18 awaria została usunięta.
15.11.2011 | aktual.: 16.11.2011 07:44
- Inteligo od kilku godzin ma problemy z funkcjonowaniem serwisu. Pieniądze, które są wpłacone na konto giną w wirtualnej rzeczywistości - napisał do nas przed godziną 15 pan Radosław. - Najlepsze jest to, że żaden z klientów nie jest o tym poinformowany. Nie ma żadnych komunikatów, a dowiedzieć o tym fakcie można się po dokonaniu wpłaty - dodaje.
Informacje o kłopotach potwierdziła nam infolinia Inteligo. Według niej na kontach klientów nie były księgowane wpłaty z PKO BP, które jest właścicielem internetowego banku. Jak usłyszeliśmy od konsultantki sprawa miała zostać rozwiązana w kilkanaście minut. Co innego usłyszał jednak wtedy pan Radosław.
- Pani konsultant z banku powiedziała mi, że może to potrwać jeszcze kilka godzin, a może nawet klika dni. Sami nie są w stanie tego stwierdzić. Cała sytuacja trwa na pewno od godziny 11.00. Moje wpłaty powinny znaleźć się na koncie po maksymalnie 10 minutach, a jest 14:35 i pieniędzy nadal nie ma - tłumaczy internauta.
Po godzinie 18 Inteligo poinformowało, że problem został usunięty.
- Utrudnienia są już usunięte. Przelewy księgujemy na bieżąco - mówi nam Magda Lejman, rzeczniczka Inteligo.
Zapewnia też, że pomimo iż pieniądze i przelewy zawisły na pewien czas gdzieś w wirtualnej przestrzeni, to nigdzie nie zniknęły. Z pewnym opóźnieniem, ale na pewno dotrą na konta.