Awaria w BZ WBK. Klienci nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej
Od kilku godzin klienci Banku Zachodniego WBK mają problem z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Nie można się do niej zalogować, a gdy się uda, to trwa to znacznie dłużej niż zwykle. Bank potwierdza, że pracuje nad usunięciem usterki.
Wielu klientów, którzy dziś od rana chcą dostać się na swoje konto, ma z tym problemy. Przy logowaniu wyskakuje błąd 500, informujący o tym, że serwis jest chwilowo niedostępny. Z kolei czasami strona przez długi czas się nie wyświetla.
Usterka nie dotyczy jednak wszystkich użytkowników. Wielu z nich nie odczuwa żadnych utrudnień i bez problemu może zalogować się w systemie bankowości elektronicznej.
- Mamy awarię, która skutkuje wydłużeniem, a czasami uniemożliwieniem składania zleceń i operacji w bankowości elektronicznej - poinformowała nas Ewa Krawczyk z biura prasowego banku. I dodała, ze trwają prace nad usunięciem usterki, choć nie wiadomo ile mogą potrwać.
Otrzymaliśmy zapewnienie, że jak tylko specjaliści się uporają się z problemem technicznym, to zostaniemy o tym powiadomieni. Wtedy niezwłocznie umieścimy taką informację w tekście.
Bank Zachodni WBK już uporał się z awarią. - Systemy bankowości elektronicznej BZWBK24 działają poprawnie, klienci mogą się bez przeszkód logować. Przepraszamy wszystkich za utrudnienia - poinformowała nas Ewa Krawczyk z biura prasowego banku.