Call2Action zadebiutuje 25 sierpnia na NC; do końca '09 chce pozyskać 4 mln zł
20.8.Warszawa (PAP) - Call2Action, oferująca sprzedaż powierzchni reklamowych na własnych nośnikach multimedialnych, zadebiutuje we wtorek 25 sierpnia na rynku NewConnect. Do końca...
20.8.Warszawa (PAP) - Call2Action, oferująca sprzedaż powierzchni reklamowych na własnych nośnikach multimedialnych, zadebiutuje we wtorek 25 sierpnia na rynku NewConnect. Do końca roku spółka chce pozyskać z prywatnej emisji 4 mln zł - podała Call2Action w komunikacie prasowym.
"Call2Action nie przeprowadzała emisji nowych akcji przed debiutem. Wprowadzenie części akcji na rynek NewConnect podyktowane jest chęcią zaprezentowania i uwiarygodnienia spółki, wzmocnienia jej wizerunku oraz zapewnienia pełnej transparentności dla potencjalnych inwestorów przed planowanym na koniec tego roku pozyskaniem środków pieniężnych poprzez nową emisję akcji" - napisano w komunikacie.
Na parkiecie zadebiutuje 7.255.000 akcji stanowiących około 22 proc. kapitału Call2Action.
Spółka posiada obecnie 336 ekranów zainstalowanych w sieci supermarketów "Piotr i Paweł", a w najbliższym czasie zainstaluje kolejne 200 ekranów w sieci saloników prasowych "Kolporter".
"Strategia spółki zakłada uzyskanie pozycji lidera w nowym segmencie rynku reklamy zewnętrznej - OOH TV (Out Of Home TV)" - napisano.
"Plany ekspansji Call2Action zakładają rozbudowę sieci nośników, która do końca 2012 roku ma obejmować około 3.800 ekranów. Wzorem rynków zachodnich, rynek reklamy OOH TV będzie w najbliższych latach jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów branży reklamowej" - dodano.
Z informacji podanych przez spółkę wynika, że w 2012 roku wielkość rynku reklamowego, na którym działa ma sięgnąć ponad 160 mln zł. (PAP)
jru/ pam/