Ceny pieczywa w Polsce. Jedna trzecia klientów zwraca uwagę na cenę
Największy odsetek, bo 44 proc. twierdzi, że najważniejsze jest to, żeby chleb czy bułki były ciepłe, chrupiące i ładnie pachniały - wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego na zlecenie Lidl Polska.
Przy kupnie pieczywa jego ceną kieruje się jedna trzecia Polaków. Największy odsetek, bo 44 proc. twierdzi, że najważniejsze jest to, żeby chleb czy bułki były ciepłe, chrupiące i ładnie pachniały. Wyglądem pieczywa przy jego zakupie kieruje się 42 proc. - wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego na zlecenie Lidl Polska.
Dla 47 proc. osób uczestniczących w badaniu mało istotny jest skład pieczywa, bo go nie sprawdza, a 22 proc. robi to rzadko. Tylko 5 proc. respondentów deklaruje, że zawsze czyta informacje o zawartości składników w wybranym produkcie.
Z badania wynika też, że połowa z nas najbardziej lubi chleb z mąki pszennej. Tylko co piąty respondent (22 proc.) preferuje chleb ciemny lub razowy.
Raport "Polacy o chlebie" przeprowadzony został przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska na reprezentatywnej grupie 1017 Polaków we wrześniu 2015 roku.