Trwa ładowanie...

CH Janki. Kolos handlowy ma 94 tys. mkw. powierzchni

Po trwającej dwa lata przebudowie i modernizacji CH Janki znowu działa. Inwestycja kosztowała bagatela 65 mln euro, w centrum jest 170 lokali.

CH Janki. Kolos handlowy ma 94 tys. mkw. powierzchniŹródło: CH Janki / Materiały prasowe
d2trqdn
d2trqdn

21 sierpnia zmodernizowane Centrum Janki zostało otwarte dla klientów. Inwestycja kosztowała 65,4 mln euro. Rozbudowę podzielono na dwa etapy, trwała o 8 miesięcy dłużej niż planowano, tylko dlatego, że centrum cały czas działało. Jak informuje portal dlahandlu.pl, w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów, w nich głównie oferta marek z modą damską i męską oraz akcesoriami. Klienci mają łącznie do dyspozycji 170 lokali. W powiększonej części gastronomicznej, którą nazwano "Restaurama", pojawiło się 20 lokali.

Powierzchnia handlowa CH Janki wzrosła aż o 21 tys. mkw. - do 94 tys. mkw. Pojawiło się też 1200 więcej miejsc parkingowych. Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku. W centrum pojawiło się wtedy 9600 dodatkowych mkw. powierzchni handlowej. Drugi etap zakończył się teraz, przybyło kolejnych 11960 mkw. powierzchni. To sprawia, że Centrum Janki jest jedną z największych galerii handlowych w Polsce.

Wśród sklepów, które pojawiły się w wyniku rozbudowy, znalazły się m.in. takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, Tous, Zara, Bershka czy Stradivarius. Największymi najemcami w CH Janki są Leroy Merlin, Media Markt i hipermarket Auchan. Działa też kino Cinema City.

d2trqdn

Centrum dorobiło się też nowego logo - to logotyp oraz system identyfikacji wizualnej. Przedstawia znak nieskończoności, który symbolizuje "nieskończenie wiele możliwości zakupowych" oferowanych przez CH Janki.

Obejrzyj: Ważą się losy podatku handlowego

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2trqdn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2trqdn