Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w '14

14.11. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku - powiedział Maciej Stec, członek zarządu Telewizji...

14.11.2013 | aktual.: 14.11.2013 11:38

14.11. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku - powiedział Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

"W przyszłym roku spodziewamy się niskiego jednocyfrowego wzrostu. I podtrzymujemy prognozy na ten rok" - powiedział na konferencji Stec.

Prognoza rynku reklamy telewizyjnej Cyfrowego Polsatu na 2013 rok zakłada spadek o 4-6 proc. w 2013 r.

Przy okazji publikacji wyników za III kwartał 2013 roku TVN podał, że spodziewa się w 2014 roku niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
cyfrowy polsat samediacyfrowypolsat
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)