Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w '14
14.11. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku - powiedział Maciej Stec, członek zarządu Telewizji...
14.11.2013 | aktual.: 14.11.2013 11:38
14.11. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku - powiedział Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
"W przyszłym roku spodziewamy się niskiego jednocyfrowego wzrostu. I podtrzymujemy prognozy na ten rok" - powiedział na konferencji Stec.
Prognoza rynku reklamy telewizyjnej Cyfrowego Polsatu na 2013 rok zakłada spadek o 4-6 proc. w 2013 r.
Przy okazji publikacji wyników za III kwartał 2013 roku TVN podał, że spodziewa się w 2014 roku niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej. (PAP)
kam/ asa/