Cyfrowy Polsat w '14 spodziewa się średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV
27.02. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat podniósł prognozę wzrostu rynku reklamy TV w 2014 roku z niskiego do średniego jednocyfrowego wzrostu - podała spółka w...
27.02.2014 | aktual.: 27.02.2014 07:08
27.02. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat podniósł prognozę wzrostu rynku reklamy TV w 2014 roku z niskiego do średniego jednocyfrowego wzrostu - podała spółka w prezentacji.
"Poprawa sentymentu na rynku reklamowym w wyniku poprawy zewnętrznych czynników makro przełoży się na średni jednocyfrowy wzrost wartości telewizyjnego rynku reklamowego" - podano w prezentacji.
Podczas listopadowej konferencji prasowej Cyfrowy Polsat informował, że dynamika wzrostu rynku reklamy w 2014 roku może być niska jednocyfrowa.
W połowie lutego TVN również zdecydował się podnieść prognozę wzrostu rynku reklamy TV na 2014 rok z niskiego do średniego jednocyfrowego wzrostu. (PAP)
kam/