Energetyki jak piwo i papierosy? Kto tego chce?

Producenci napojów energetycznych chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie swoich produktów. Pisze o tym "Puls Biznesu".

Energetyki jak piwo i papierosy? Kto tego chce?
Źródło zdjęć: © WP.PL | Sebastian Ogórek

27.08.2012 06:26

W Polskiej Federacji Producentów Żywności- Związku Pracodawców producenci opracowują szczegóły samoregulacji wartego 800 milionów złotych rynku. Zakazane ma być kierowanie reklam do osób poniżej 12 roku życia, działania marketingowe w szkołach i zachęcanie do spożywania napojów energetycznych razem z alkoholem.

Ma zostać też uruchomiona strona internetowa z informacjami na temat składników napojów i porównaniem ilości zawartej w nich kofeiny. Chęć zaakceptowania ograniczeń deklaruje pięciu czołowych producentów napojów energetycznych.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)