Fachowcy.pl Ventures prognozuje 7,37 mln zł zysku netto w 2017 r.

Warszawa, 02.06.2016 (ISBnews) - Fachowcy.pl Ventures prognozuje wzrost liczby klientów do ponad 6,6 tys. w 2017 r. i wypracowanie 7,37 mln zł zysku netto, poinformował prezes Piotr Surmacki. Na koniec tego roku spółka chce mieć ok. 2,4 tys. klientów wobec 1325 na koniec kwietnia. Fachowcy podtrzymują też możliwość przejścia na rynek główny GPW z NewConnect w 2017 r.

02.06.2016 | aktual.: 02.06.2016 12:53

Prognoza przygotowana w oparciu o rynek polski i usługi obecnie realizowane przez spółkę zakłada na koniec 2016 r. 5,94 mln zł przychodów, 1,93 mln zł straty netto i 2 411 klientów. W 2017 r. przychody mają wynieść 18,37 mln zł, zysk netto 7,37 mln zł, a liczba klientów - 6 659, poinformował Surmacki podczas konferencji prasowej.

"Choć w całym 2016 r. będzie strata netto, ostatnie miesiące tego roku powinny już być 'na plusie'" - dodał Surmacki.

Program motywacyjny w spółce zakłada ponadto 17 tys. klientów i 27 mln zł zysku netto w 2018 r.

Prezes wyjaśnił, że liczba potencjalnych klientów w Polsce to ok. 200 tys., a spółka chce pozyskać docelowo 15-20% z tej liczby.

Pytany o debiut na rynku głównym, odpowiedział: "Bardziej istotne niż przejście na GPW jest zbudowanie biznesu operacyjnego. Tak szybko, jak kapitalizacja będzie osiągnięta, to po kliku miesiącach ja jestem za przejściem. Realnie to jest przyszły rok".

W przyszłym roku spółka podejmie także decyzje co do ekspansji zagranicznej.

"Co do ekspansji zagranicznej decyzja będzie w II kw. 2017. Markę zagraniczną mamy przygotowaną od roku. Nazywa się BusinessFellow.com. Mamy też dla niej pierwszych klientów" - podsumował Surmacki.
W lutym br. Surmacki powiedział ISBnews, że Fachowcy.pl Ventures koncentrują się na osiągnięciu progu rentowności w tym roku i liczą, że w kolejnym roku będą gotowi do przejścia na główny rynek GPW z NewConnect.

Fachowcy.pl Ventures działają od 2008 r., a od 15 lutego 2012 r. notowani są na NewConnect. Spółka rozwija technologie wspomagające pozyskanie nowych klientów i zleceń z internetu. Usługi oferowane są w modelu abonamentowym, a docelowym ich odbiorcą są małe i średnie firmy usługowe.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)