Fuzetea to nowość od Coca-Coli w Polsce. Zastępuje dobrze znaną markę
Napoje herbaciane marki Fuztea to nowość w portfolio Coca-Coli w Polsce. Zastąpią w ofercie firmy markę Nestea, do której prawa przejęła firma Hoop Polska.
04.01.2018 | aktual.: 04.01.2018 10:14
Koniec 2017 r. i początek 2018 r. to spore zmiany w ofercie firmy Coca-Cola. Jak informowaliśmy już w Wirtualnej Polsce, ze sklepowych półek w Polsce znika popularny napój Cherry, a zastępuje go wersja bez cukru.
Firma podkreśla, że od lat ogranicza cukier w swoich produktach. "W kilku krajach, jak choćby Francji, Wielkiej Brytanii i Beneluksie, Coca-Cola wspiera lokalne akcje na rzecz ograniczenia zawartości kalorii i cukru w produktach. Teraz do tego grona dołączyła Polska" - poinformowała w komunikacie.
Po zmianach w Cherry przyszła pora na kolejną nowość. Wraz z końcem roku Coca-Coli wygasła umowa na produkcję i dystrybucję w Polsce napoju herbacianego Nestea. Prawa do niego przejęła firma Hoop Polska. Amerykański koncern zastąpi go marką Fuztea.
To również napój na bazie mrożonej herbaty, oferowany w pięciu wariantach smakowych. Wśród nich: czarna herbata z brzoskwinią i nutką hibiskusa lub cytryną i trawą cytrynową bądź zielona herbata z mango i rumiankiem.
Coca-Cola podkreśla, że napój przyjął się już na 52 rynkach. W Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych.