Trwa ładowanie...

Gang Fajniaków. Biedronka wprowadza nowe maskotki

Po Świeżakach i Słodziakach przyszedł czas na Fajniaki - nowe maskotki promocyjne w Biedronce mają promować ekologię i zachęcać do robienia zakupów w sklepach sieci. Wśród maskotek znalazło się miejsce dla antybohatera - to Smog Stefek.

Nowe pluszaki w Biedronce.Nowe pluszaki w Biedronce.Źródło: Materiały prasowe
d1gguto
d1gguto

Fajniaki mają zadebiutować w Biedronce 27 sierpnia. Jest ich dziewięć. Aby odebrać maskotkę bezpłatnie, trzeba ją wymienić na 60 naklejek.

Przy 40 naklejkach można ją kupić za 19,99 zł. Jedna naklejka przyznawana jest za każde wydane w sklepie 50 zł.

Tematycznie pluszaki związane są z szeroko pojętą ekologią. Są wśród nich: Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola. Dziewiąty pluszak to Smog Stefek, antybohater.

"Kontynuujemy zapoczątkowaną wiele lat temu dbałość o właściwą rolę warzyw i owoców w diecie najmłodszych i aktywne wspieranie polskiej gospodarki, kładąc przy tym silny nacisk na przyrodę, przy jednoczesnym utrzymaniu formy edukacji poprzez zabawę" - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu Biedronki i członkini zarządu sieci. "Fajniaki w przystępny sposób pokazują dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a wszyscy możemy przy tym pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki".

d1gguto

Jak łatwo można policzyć, zdobycie jednej z 9 maskotek wymaga wydania w sklepach Biedronka 3 tys. złotych. To sporo, biorąc pod uwagę, że pierwsza edycja maskotek - świeżaki - wymagała wydania "jedynie" 2400 złotych.

Sieć przygotowała jednak grupy produktów, za które dostaje się dodatkowe naklejki.

Są to przede wszystkim warzywa i owoce, oraz produkty promocyjne. Dodatkowe naklejki dostaną też osoby posiadające kartę lojalnościową Moja Biedronka.

Fajniaki to trzecia edycja akcji promocyjnej, w której za wydawanie pieniędzy w sklepach sieć rozdaje maskotki.

d1gguto

Pierwsze były świeżaki, których w 2017 roku sieć rozdała ponad 5 mln. Akcja była na tyle skuteczna, że wkrótce podobne maskotki wprowadził do swojej oferty główny konkurent Biedronki - Lidl.

Akcja przyniosła Biedronce również trochę wizerunkowych problemów. Warzywne maskotki okazały się tak popularne, że w niektórych sklepach zaczęło ich brakować.

Zdarzały się też kradzieże naklejek, a maskotki w drugim obiegu osiągały ceny powyżej 50 złotych.

d1gguto

Rok temu, na fali sukcesu poprzednich maskotek, zarówno Biedronka jak i Lidl wprowadziły do swojej oferty kolejną edycję pluszaków - Gang Słodziaków i Leśne Lidlaki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1gguto
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gguto